Συνάντηση Αντωνίου – Κρητικού για το Γ’ Πρόγραμμα Στήριξης των Επιχειρήσεων του Κλάδου της Γουνοποιίας

maria antoniou gg viomichanias eleftherios kritikos 2

Συνάντηση εργασίας της Βουλευτή Μαρίας Αντωνίου με τον Γενικό Γραμματέα Βιομηχανίας Ελευθέριο Κρητικό για το Γ Πρόγραμμα Στήριξης των Επιχειρήσεων του Κλάδου της Γουνοποιίας

Συνάντηση εργασίας με τον Γενικό Γραμματέα Βιομηχανίας Ελευθέριο Κρητικό και στελέχη του Υπουργείου Ανάπτυξης για το Γ΄Πρόγραμμα Στήριξης των Επιχειρήσεων του κλάδου της Γουνοποιίας, είχε η Βουλευτής Μαρία Αντωνίου.

​Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσε η πορεία υλοποίησης του προγράμματος και ειδικότερα το χρονοδιάγραμμα των διαδικασιών που απαιτούνται για τη δημοσίευση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους δικαιούχους.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης εξετάστηκαν τα επόμενα βήματα για την ολοκλήρωση του θεσμικού πλαισίου που απαιτείται για την ενεργοποίηση του προγράμματος. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη νομοθετική ρύθμιση για το ακατάσχετο και το αφορολόγητο της ενίσχυσης, η οποία επιδιώκεται να συμπεριληφθεί σε επικείμενο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι πόροι του προγράμματος θα αποδοθούν στο σύνολό τους στους δικαιούχους.

Παράλληλα, καθορίστηκαν τα επόμενα βήματα που απαιτούνται για την ενεργοποίηση του προγράμματος, με στόχο την ένταξη της ρύθμισης για το ακατάσχετο και αφορολόγητο της ενίσχυσης σε επικείμενο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης και τη δημοσίευση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους δικαιούχους έως τα τέλη Ιουλίου.

​Όπως υπογράμμισε η Μαρία Αντωνίου, «στόχος μας είναι να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε η πρόσκληση προς τους δικαιούχους του Γ΄ Προγράμματος Στήριξης της Γουνοποιίας να δημοσιευθεί έως τα τέλη Ιουλίου.

Παράλληλα, εργαζόμαστε για τη θεσμοθέτηση του ακατάσχετου και αφορολόγητου της ενίσχυσης, ώστε οι δικαιούχοι να λάβουν στο ακέραιο τη στήριξη που δικαιούνται.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Υπουργό Ανάπτυξης Παναγιώτη Θεοδωρικάκο και τον Γενικό Γραμματέα Βιομηχανίας Ελευθέριο Κρητικό για τη συνεργασία και την εποικοδομητική ανταπόκρισή τους σε ένα ζήτημα με ιδιαίτερη σημασία για την Καστοριά.

Η γουνοποιία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της οικονομικής και κοινωνικής ζωής του τόπου μας και έναν από τους σημαντικότερους παραγωγικούς πυλώνες της τοπικής οικονομίας. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε συστηματικά, παρακολουθώντας στενά κάθε εξέλιξη, ώστε οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι του κλάδου να λάβουν την απαραίτητη στήριξη που δικαιούνται.»

maria antoniou gg viomichanias eleftherios kritikos 1
Κοινοποίηση
recurring
Σας αρέσει το OlaDeka?
Κάντε μας like στο Facebook!
Κλείσιμο
Ola Deka Kastoria