Μήνυμα της Βουλευτή Μαρίας Αντωνίου για την Ημέρα του Πατέρα
«Ημέρα του Πατέρα!
»Μια ημέρα αφιερωμένη σε εκείνους που αποτελούν το πρώτο μας στήριγμα, το πιο ασφαλές μας καταφύγιο και τον άνθρωπο που, πολλές φορές χωρίς πολλά λόγια, μας μαθαίνει τι σημαίνει αξιοπρέπεια, ευθύνη, αγάπη και προσφορά.
»Ο πατέρας είναι η δύναμη που μας κρατά όρθιους όταν οι δυσκολίες μοιάζουν μεγάλες, το βλέμμα που μας γεμίζει σιγουριά και η αγκαλιά που συνεχίζει να μας συντροφεύει, ακόμη και όταν έχουν περάσει τα χρόνια.
»Για μένα, η σημερινή ημέρα αγγίζει πιο βαθιά την ψυχή μου. Στη θύμηση του πατέρα μου ζωντανεύουν εικόνες, λόγια και στιγμές που ο χρόνος δεν κατάφερε να σβήσει. Έρχεται η αίσθηση της ασφάλειας που μου χάριζε, η καλοσύνη του, η λεβεντιά του και εκείνη η ήρεμη δύναμη που έκανε τον κόσμο να μοιάζει πιο φωτεινός. Όσο περνούν τα χρόνια, τόσο περισσότερο αντιλαμβάνομαι πως οι άνθρωποι που αγαπήσαμε αληθινά δεν χάνονται ποτέ. Συνεχίζουν να ζουν μέσα στις σκέψεις μας, στις επιλογές μας, στις αξίες που μας κληροδότησαν και στον τρόπο που στεκόμαστε απέναντι στη ζωή.
»Και σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη μέρα, θέλω να του πω ένα μεγάλο ‘ευχαριστώ’. Σ’ ευχαριστώ, μπαμπά, για όλα. Για όσα είμαι, για όσα μου έμαθες, για τις αξίες που μου κληροδότησες και για όλα όσα με δίδαξες να δίνω στους ανθρώπους γύρω μου. Η αγάπη σου παραμένει η πιο πολύτιμη παρακαταθήκη μου.
»Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες! Σε εκείνους που καθημερινά δίνουν τον δικό τους αγώνα για τα παιδιά τους και σε εκείνους που εξακολουθούν να φωτίζουν τον δρόμο μας μέσα από το παράδειγμα, την αγάπη και την παρακαταθήκη που άφησαν στις ζωές μας.»









