Χάλκινη η Αναστασία Παπαδημητρίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Εφήβων/Νεανίδων

anastasia papadimitriou

 Το πρώτο διεθνές μετάλλιο κατέκτησε η αθλήτριά μας, Αναστασία Παπαδημητρίου, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Εφήβων/Νεανίδων στο Βρανδεμβούργο της Γερμανίας. 

Μαζί με τις συναθλήτριες της Ραφαηλία Βαρελοπούλου(ΝΟΒΑ) – Δέσποινα Ερμείδου (ΝΑΟΚΘ) – Ελπίδα Αρετάκη (ΝΟΓ) κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο στο αγώνισμα της τετρακώπου άνευ Νεανίδων, σε μια απίστευτη κούρσα, κόβοντάς μας την ανάσα  μέχρι την τελευταία κουπιά!

Τα κορίτσια μας τερμάτισαν με χρόνο 6:51.73 πίσω από  τη Σερβία (6:50.73) και τη Ρουμανία (6:47.55)

Οι νεαρές αθλήτριες έδειξαν τη μαχητικότητα τους σε όλη την κούρσα και ανταμείφθηκαν με το καλύτερο αποτέλεσμα!

Συγχαρητήρια σε όλη την ελληνική αποστολή για τις επιτυχίες της, συγχαρητήρια στην Αναστασία μας!!

Κοινοποίηση
recurring
recurring
Σας αρέσει το OlaDeka?
Κάντε μας like στο Facebook!
Κλείσιμο
Ola Deka Kastoria