Δείτε την είδηση που προβάλλουν πολλά Ελληνικά sites η οποία κέντρισε το ενδιαφέρον όλου του κόσμου της μόδας αλλά και αρκετών υπευθύνων του χώρου της γούνας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κίνηση του οίκου Gucci προσέφερε χαμόγελα σε στελέχη του ΣΕΓ που διαδίδεται ότι είπαν: «Τελικά όλοι Αθήνα θέλουν να έρθουν!» κλείνοντας το μάτι με νόημα σχετικά με το μακροχρόνιο αλληλοσπαραγμό που έχει δημιουργήσει ο τόπος διεξαγωγής των Ελληνικών εκθέσεων γούνας.
Διαβάστε:
Το αίτημα της Gucci να κάνει επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα θα συζητήσει την Τρίτη στη συνεδρίασή του το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο.
Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, ο διάσημος οίκος κατέθεσε αίτημα διοργάνωση fashion show την 1η Ιουνίου μπροστά από τον Παρθενώνα στην Εφορία Αρχαιοτήτων Αθηνών.
Παράλληλα, η εταιρεία ζητά άδεια να κινηματογραφήσει την επίδειξη.
Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, η εισήγηση της Εφορίας προς το ΚΑΣ είναι αρνητική γιατί ο χαρακτήρας και η σπουδαιότητα του μνημείου δεν επιτρέπουν την παραχώρησή του για εκδηλώσεις.
Η γνωμοδότηση του ΚΑΣ θα καταλήξει στην υπουργό Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου, η οποία και θα έχει τον τελευταίο λόγο για το αίτημα του διάσημου οίκου.
Σύμφωνα πάντως με στελέχη της αρχαιολογικής υπηρεσίας το αίτημα αφορά ένα κανονικό ντεφιλέ με πασαρέλα και μουσική.
Υπενθυμίζουμε ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Gucci εκφράζει την «αγάπη» της για την αρχαία Ελλάδα, καθώς στην καμπάνια της με το όνομα «Διόνυσος» ανάρτησε στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram τρία βίντεο στα οποία ο Διόνυσος εμφανίζεται με πολύχρωμο σορτς, γυναικεία τσάντα και λουλούδι στο αυτί. Σε ένα άλλο φωτογραφίζει τον εαυτό του τραβώντας selfie με το κινητό και μετράει την δημοφιλία των εικόνων του ανάλογα με τα «likes» που κερδίζει.
Από την άλλη, ο Κέκροπας μοιάζει ντυμένος χίπις, ο Ιλισσός φορά γυναικεία αξεσουάρ και η Καλλιρρόη κρατά ένα iPhone.
Το θέμα δεν είναι και τόσο νέο αφού η Gucci έχει εκδηλώσει το…θερμό ενδιαφέρον της για τους αρχαίους Έλληνες από πιο παλιά όταν η τουρκάλα σχεδιάστρια Derya Çakırsoy προέβη σε καλλιτεχνικές παρεμβάσεις για λογαριασμό του μεγάλου οίκου μόδας, οι οποίες καταγγέλθηκαν από την UNESCO ως «Εικαστικός» βανδαλισμός των γλυπτών του Παρθενώνα.
Δείτε παλιότερα δημοσιεύματα του 2015:
Σάλος με την Gucci: «Εντυσε» με ρούχα της τα γλυπτά του Παρθενώνα -Εικαστικό βανδαλισμό καταγγέλλει Ομιλος για την Unesco
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΕΙΣ
Στη γέννηση της θεάς Αθηνάς, ο Διόνυσος, με πολύχρωμο σορτς, γυναικεία τσάντα και λουλούδι στο αυτί απολαμβάνει τον εαυτό του τραβώντας selfie με το κινητό. Ο Κέκροπας ντυμένος σαν χίπις, ο Ιλισσός φορώντας γυναικεία αξεσουάρ και δίπλα η Καλλιρρόη με το iphone, παρακολουθούν τη φιλονικία του Ποσειδώνα με την Αθηνά για την πόλη Αθήνα.
Αυτό πάνω κάτω δείχνουν τα βιντεάκια που πόσταρε πριν από λίγο καιρό η γνωστή εταιρεία Gucci στο επίσημο προφίλ της στο Instagram, προκαλώντας σάλο και την οξύτατη αντίδραση της Unesco Πειραιώς και Νήσων η οποία κάνει λόγω για ευτελισμό κλασσικών έργων μοναδικού κάλλους και αισθητικής και εικαστικό βανδαλισμό των γλυπτών.
«Εικαστικός» βανδαλισμός των γλυπτών του Παρθενώνα από την Gucci! -Τι καταγγέλλει η UNESCO Πειραιώς & Νήσων
«Στη γέννηση της θεάς Αθηνάς, ο Διόνυσος, με πολύχρωμο σορτς, γυναικεία τσάντα και λουλούδι στο αυτί απολαμβάνει τον εαυτό του τραβώντας selfie με το κινητό. Ο Κέκροπας ντυμένος σαν χίπις, ο Ιλισσός φορώντας γυναικεία αξεσουάρ και δίπλα η Καλλιρρόη με το iphone, παρακολουθούν τη φιλονικία του Ποσειδώνα με την Αθηνά για την πόλη Αθήνα.
Αυτές είναι οι εικόνες που δημοσίευσε πριν από λίγες μέρες η γνωστή εταιρεία Gucci στο επίσημο προφίλ της στο instagram (https://www.instagram.com/gucci) για να διαφημίσει τη νέα της σειρά.
Το “gucci party” των θεών διαδραματίζεται στο δυτικό και ανατολικό αέτωμα του Παρθενώνα, προσβάλλοντας κάθε έννοια του σεβασμού σε ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO. Εξευτελίζοντας σύμβολα που για αιώνες έθρεψαν σπουδαίους δημιουργούς απ’ όλον τον κόσμο. Ειρωνευόμενη τα «δάκρυα της Καρυάτιδας» και γελοιοποιώντας τον αγώνα των Ελλήνων για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα «ασήμαντες λεπτομέρειες » μπροστά στα σημαντικά κέρδη των πωλήσεων η Εταιρεία επέλεξε τον παραπάνω τρόπο για να προβάλλει το έργο της Derya Çakırsoy ως «δημιουργικό». Συγκεκριμένα πρόκειται για «καλλιτεχνική παρέμβαση» στις φωτογραφίες των ανασυνθέσεων του Δυτικού και Ανατολικού Αετώματος του Παρθενώνα που βρίσκονται στο μουσείο της Ακρόπολης, ενώ σημαντικά τμήματα των οποίων βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο.
Η άθλια παρέμβαση προβάλλει εμπορεύματα της GUCCI, με πλήρη αδιαφορία ως προς την πολιτιστική και συμβολική αξία των γλυπτών. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και τον κανονισμό του Μουσείου της Ακρόπολης, η επαγγελματική φωτογράφιση ή/και η χρήση φωτογραφιών για εμπορικούς – διαφημιστικούς σκοπούς, των εκθεμάτων που βρίσκονται στο Μουσείο επιτρέπεται μόνο κατόπιν γραπτής έγκρισης από το Μουσείο.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος για την UNESCO Πειραιώς & Νήσων, του οποίου οι σκοποί και οι δράσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την ανάδειξη – προβολή και προστασία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς και αποτελεί ενεργό μέρος της συλλογικής προσπάθειας για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα, καταγγέλλει δημόσια την Εταιρεία για την δημοσίευση των εν λόγω φωτογραφιών και την καλεί να τις ανακαλέσει άμεσα.
Η παραπάνω εμπορική διαφήμιση με άλλοθι την «ελευθερία της έκφρασης», ουσιαστικά ευτελίζει κλασσικά έργα μοναδικού κάλλους και αισθητικής αφαιρώντας τους την «ελευθερία» να υπάρχουν απρόσβλητα ακόμα και από «εκλεπτυσμένους βανδαλισμούς».
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Λειτουργικά
Always active
Τα απολύτως απαραίτητα λειτουργικά cookies
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, εκούσια συμμόρφωση από την πλευρά του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετα αρχεία από τρίτο μέρος, πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται μόνο για αυτόν τον σκοπό δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την ταυτοποίησή σας.
Marketing
Τα cookies τα οποία χρησιμοποιούνται για προσωποποίηση διαφημίσεων από τρίτους