Αναχωρούν οι αγρότες της Καστοριάς αύριο το βράδυ για την Αθήνα

Της Γιάννας Λούσιου

Θα συμμετέχουν στις πανελλαδικές κινητοποιήσεις για φορολογικό  – ασφαλιστικό

Με λεωφορείο που ναύλωσε ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Καστοριάς, θα αναχωρήσουν το βράδυ της Τρίτης στις 22:00 από το πάρκινγκ της νομαρχίας οι αγρότες της Καστοριάς, προκειμένου να συμμετέχουν στο πανελλαδικό συλλαλητήριο που θα γίνει στην Πλατεία Συντάγματος το πρωί της Τετάρτης.

Οι καστοριανοί αγρότες θα συναντηθούν στις 12:00 το βράδυ με όλους τους αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας στη διασταύρωση του Βελβεντού και στις 2:00 π.μ. τα ξημερώματα στη Λάρισα με αυτούς της Κεντρικής Ελλάδας, προκειμένου να βρίσκονται την Τετάρτη στην Αθήνα, όπου θα πραγματοποιήσουν πορεία διαμαρτυρίας.

 

Κοινοποίηση
recurring
Σας αρέσει το OlaDeka?
Κάντε μας like στο Facebook!
Κλείσιμο
Ola Deka Kastoria