Ο κινηματογραφιστής ξεκινά με ένα πανοραμικό της παραλίμνιας Καστοριάς. Στο βάθος η οροσειρά του Γράμμου. Μια βαρκούλα με τον βαρκάρη της στη λίμνη, στοιχεία της αστικής δόμησης, διακρίνουμε το ψηλό καμπαναριό της Ιεράς Μητρόπολης της Καστοριάς. Η συντροφιά του κινηματογραφιστή έχει επιβιβαστεί σε ένα αυτοκίνητο, ενώ εκείνος μας δίνει ακόμα μερικά πλάνα της λίμνης με τις βαρκούλες και τους πανέμορφους κύκνους. Επόμενα πλάνα από το άγαλμα του Κωνσταντίνου Δαβάκη, συνταγματάρχη κατά την διάρκεια του Ελληνο-Ιταλικού πολέμου, το οποίο βρίσκεται στην ομώνυμη πλατεία της πόλης. Εικόνες από τα καταστήματα της πόλης, κυρίως πωλήσεων γουναρικών, καθώς στην Καστοριά ξεκίνησε η πρώτη εκβιομηχάνιση στην κατεργασία της γούνας και η πόλη καθιερώθηκε ως ένα από τα σημαντικότερα κέντρα παραγωγής, επεξεργασίας και διάθεσης γούνας παγκοσμίως. Η συντροφιά από τρεις γυναίκες ανηφορίζει έναν δρόμο της πόλης, ελληνικές σημαίες παντού. Πλάνο του μαρμάρινου αγάλματος του Μητροπολίτη Γερμανού Καραβαγγέλη, εμπλεκόμενου με τον Μακεδονικό αγώνα, στο βάθος το όρος Βίτσι ή Βέρνο. Οδικές ταμπέλες με διάφορες κατευθύνσεις. Πανοραμικά πλάνα της πόλης με τη λίμνη και τους ορεινούς όγκους που την περιβάλλουν.
ΑΡΧΕΙΟ: Dr. Γ. Χατζηδάκη – Aylon Productions