Με Τομόπουλο συνεχίζει στη Γ’ Εθνική η “Αστραπή” Μεσοποταμίας

Την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Γιώργο Τομόπουλο για το νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής ανακοίνωσε και επίσημα η διοίκηση της Αστραπής Μεσοποταμίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση των “κιτρινόμαυρων”:

“Το Δ.Σ. Αστραπής Μεσοποταμίας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον προπονητή μας Γιώργο Τομόπουλο για την νέα χρόνια 2019-20 .

Κόουτς σου ευχόμαστε καλή συνεργασία για ακόμη μια χρόνια και καλή επιτυχία για τους στόχους της ομάδας”!!!

Κοινοποίηση
recurring
Σας αρέσει το OlaDeka?
Κάντε μας like στο Facebook!
Κλείσιμο
Ola Deka Kastoria