Πήραν “Φωτιά” τα λάστιχα στους δρόμους του Άργους Ορεστικού…

Για μία ακόμα χρονιά οι Φίλοι Μοτοσυκλέτας ‘Αργους Ορεστικού, με γκάζια, κάψιμο λάστιχων, παραδοσιακά χορευτικά, ροκ συναυλία, μοτοβόλτα, οργάνωσαν στο νέο πάρκο μία Μουσική φιλανθρωπική εκδήλωση.

Το πάρκο κατακλύστηκε από μηχανές διαφόρων τύπων και κυβισμού.

Πραγματοποιήθηκε πορεία, στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, με τη συμμετοχή μοτοσυκλετιστών κάθε ηλικίας και από διάφορες περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας.

Τα έσοδα της εκδήλωσης θα διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό, στην Κοινωνική Επιτροπή του δήμου του Άργους Ορεστικού.

 

 

Πηγή

Κοινοποίηση
recurring
recurring
Σας αρέσει το OlaDeka?
Κάντε μας like στο Facebook!
Κλείσιμο
Ola Deka Kastoria