Δυσοίωνες όλες οι ενδείξεις της πρώτης μέρας για την Διεθνή Έκθεση Γούνας του Hong Kong. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η έκθεση μίκρυνε κι άλλο φέτος. Η πτωτική πορεία της Hong Kong International Fur & Fashion Fair 2019 στο Hong Kong Convention and Exhibition Centre δεν έχει τελειωμό σε σχέση με την περσινή κατηφόρα.
Το πρώτο εντυπωσιακό είναι ο περιορισμός του εκθεσιακού χώρου από τρεις σε δύο ορόφους. Και υπάρχει και χειρότερο: ακόμη και σε αυτούς τους δύο ορόφους, ο χώρος είναι γεμάτος από κουρτίνες που καλύπτουν το απούλητο εμβαδόν.
Οι πληροφορίες λένε ότι ακόμη και ένας να ήταν ο όροφος, δεν θα γέμιζε με τους υπάρχοντες εκθέτες.
Οι ρωσικές εταιρίες των οποίων λιγοστοί εκπρόσωποι κυκλοφορούσαν στην αίθουσα δεν ήταν περισσότερες από δέκα! Δεν εμφανίστηκαν κορεάτες, ούτε ιάπωνες! Ακόμη και αυτοί οι λιγοστοί μπαίνοντας σε περίπτερα δεν δοκίμαζαν ρούχα, δεν μιλούσαν για παραγγελίες παρά μόνο μοιρολογούσαν για την γενική κατάσταση της γούνας. Επίσης κοινή διαπίστωση ήταν η παντελής έλλειψη νέων κολεξιόν. Μερικές χρωματικές παραλλαγές σε περσινά σχέδια, κάτι σε μανσέτες και γιακάδες, ψιλο ανακατέματα που θα έλεγαν οι γουναράδες είναι ο φετινός κανόνας. Αυτός ήταν και ο λόγος που ώθησε τους λιγοστούς πελάτες να ζητήσουν περισσότερη ποικιλία και νέα κομμάτια στην επόμενη έκθεση στο Μιλάνο όπου αναμένεται μεγάλος όγκος πελατών από τη ρωσική αγορά.
Ένα άλλο εντυπωσιακό γεγονός είναι το εξής: Δύο βασικοί και μεγάλοι παίκτες – εκθέτες από το Hong Kong φέτος έλειπαν από το πόστο τους. Φέτος οι δύο μεγάλοι «χονκολέζοι» δεν ήταν εκεί επειδή πλέον έχουν αλλάξει αντικείμενο έχοντας αποχαιρετήσει οριστικά τον κλάδο της γούνας.
Τέλος μικρή ήταν και η συμμετοχή στο φετινό gala. Η θλίψη μοιάζει να είναι αναπόφευκτη στo κινεζικό λιμάνι.
Αν συνεχιστεί μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου ή ίδια κατάσταση και εάν το Μιλάνο καταφέρει να κάνει δουλειές (χωρίς να είναι εξασφαλισμένο κάτι τέτοιο παρόλες τις προσδοκίες) τότε θα μπορούμε να μιλάμε για εξαφάνιση κάθε ίχνους εμπιστοσύνης στο Hong Kong και ολική επικράτηση των Ιταλών κάτι στο οποίο θα έχει συμβάλλει και ο ελληνικός τομέας με την συμπεριφορά που έχει επιδείξει τα τελευταία χρόνια, δηλαδή τον εσωτερικό καταστροφικό αλληλοσπαραγμό και την υποστήριξη της ιταλικής έκθεσης (40 περίπου Έλληνες εκθέτες στην THE ONE MILANO φέτος)