Αναγνώστης: Τι παίζει με τους τηλεοπτικούς σταθμούς στην Δ. Μακεδονία;

channels_dyt_makedonia-696x398
Αρχική » Δυτική Μακεδονία » Αναγνώστης: Τι παίζει με τους τηλεοπτικούς σταθμούς στην Δ. Μακεδονία;

Μια εικόνα τουλάχιστον περίεργη παρουσιάζουν οι τέσσερις τηλεοπτικοί σταθμοί της Δυτική Μακεδονία εδώ και καιρό.

Οι 3 στους 4  παρουσιάζουν εικόνα διάλυσης και η ενημέρωση των πολιτών γίνεται, όπως φαίνεται, από το “φιλότιμο” των λίγων ρεπόρτερ που επιμένουν να βγαίνουν στο γυαλί και να κάνουν ρεπορτάζ.

Αφορμή για την παρούσα έρευνα στάθηκε μια αναζήτηση που έκανα στις επίσημες ιστοσελίδες τους για να βρω μια είδηση περιφερειακού ενδιαφέροντος που είχα στο μυαλό μου.

1)  Η ιστοσελίδα  του Τοp channel σε στυλ “blogspot”, δηλαδή ούτε καν επίσημο ιντερνετικό όνομα επιχείρησης. Μας ενημερώνει  μεν, για τα βασικά χαρακτηριστικά του σταθμού, έχει και το πρόγραμμα live αλλά δεν έχει ειδήσεις παρά μόνο ένα κανάλι στο Youtube που με κόπο μπορείς να βρεις θέμα από ένα ρεπορτάζ. Η εικόνα του στο ίντερνετ παραπέμπει σε μαθητικό πρότζεκτ !

2) Η ιστοσελίδα του West channel, εκπέμπει κάποιον επαγγελματισμό, αλλά έχει σταματήσει να ενημερώνεται από τον Αύγουστο. Επίσης ούτε το Live πρόγραμμα λειτουργεί λόγο παλαιότητας λογισμικού. Ειδήσεις, επίκαιρες ούτε εκεί κατάφερα να βρω.

3) Η ιστοσελίδα του “Καστοριανού”  ΔΙΚΤΥΟ1 ειναι απλά επικίνδυνη, γεμάτη ιούς και δεν έχει απολύτως τίποτα.

4) Τέλος η εικόνα του FLASH TV στο διαδίκτυο είναι η μοναδική που εκπέμπει επαγγελματισμό, είναι ενημερωμένη και εκεί μπόρεσα να βρω την είδηση  με το αντίστοιχο ρεπορτάζ .

Ρωτώντας ανθρώπους των ΜΜΕ της περιοχής μας, έμαθα, και έτσι επιβεβαίωσα την αρχική εκτίμηση μου, για το καθεστώς λειτουργίας των παραπάνω σταθμών.

Έχουμε λοιπόν:

1) το Top channel δεν είναι καν ενημερωτικός σταθμός παρά μόνο ψυχαγωγικός. Δεν δικαιούται δηλαδή, με βάση την προσωρινή (όπως όλα τα κανάλια) άδεια του, να έχει ενημερωτικές εκπομπές . Επίσης ο αριθμός των εργαζομένων του  είναι κάτω των τριών υπαλλήλων!

2)Το  ΔΙΚΤΥΟ1 της Καστοριάς δεν έχει πάνω από  3 εργαζομένους  και από ότι φαίνεται στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης,  οι ειδήσεις που παράγει εκμεταλλεύονται από το ραδιοφωνικό Blog του ιδιοκτήτη του, Αντώνη Παραρά (παραπομπή)

3) Το West channel απασχολεί  έναν ή δύο εργαζόμενους και μάλιστα είναι σε καθεστώς επίσχεση εργασίας “προσωπικού”.

4)Το Flash channel απασχολεί σίγουρα 15 υπαλλήλους και είναι μέλος της  Ε.Ε.Τ.Ε.Π  (ένωση περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών ) και έχει  KAI  δημοσιογράφους μέλη της ένωσης  (Ε.Σ.Υ.Ε.Α.Μ.Θ)

Εν κατακλείδι θα ήθελα να ρωτήσω:

  • Τελικά ποιοι μας ενημερώνουν, τηλεοπτικά, στην Δ. Μακεδονία ;
  • Πόσα και από ποιους παίρνουν από ετήσια κρατική διαφήμιση αυτές οι εταιρείες “φαντάσματα” ;
  • Πόσοι δημοσιογράφοι στο επάγγελμα, χρησιμοποιούνται από αυτούς για να κάνουν ρεπορτάζ;
  • Είμαστε ευχαριστημένοι από το πρόγραμμα “κονσέρβα” που εκπέμπουν ;

Εαν και οι επώνυμες τηλεοπτικές επιχειρήσεις δεν λειτουργούν με επαγγελματισμό και δεν διαθέτουν στο κοινό τους ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ, εύκολα τις ειδήσεις τους , οι πολίτες θα πρέπει να εμπιστευτούν τα ανώνυμα μπλογκ και τα κοινωνικά δίκτυα για να ενημερωθούν ?

Ίσως βέβαια, ορισμένες ιστοσελίδες της περιοχής μας κάνουν τρομερά καλύτερη και αντικειμενικότερη δημοσιογραφική δουλειά από τους παραπάνω 3 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥΣ τηλεοπτικούς σταθμούς και δυστυχώς δεν έχουν άδεια να εκπέμψουν !!!!

Ιορδάνης Παχατουρίδης

Πηγή

Κοινοποίηση:
error

Σχολιάστε αυτό το άρθρο

σχόλια