Πάρτι με ονοματεπώνυμο

Το όνομά του είναι Bond, James Bond. Και πίνει βότκα Belvedere… Οι άνθρωποι πίσω από τον Βρετανό κατάσκοπο, οι υπεύθυνοι για το τι βάζει μέσα στο σέικερ, παραβρέθηκαν σε πάρτι προκειμένου να γιορτάσουν τη συνεργασία της εν λόγω μάρκας οινοπνευματώδους ποτού με τις ταινίες James Bond, στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου 1, στη Νεα Υόρκη. Στο πάρτι παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, και σέξι μοντέλα όπως η συγκεκριμένη των φωτογραφιών.

belv8belv2belv3belv4belv5belv6belv7

Πηγή

Κοινοποίηση
recurring
Σας αρέσει το OlaDeka?
Κάντε μας like στο Facebook!
Κλείσιμο
Ola Deka Kastoria