Συνάντηση των αθλητών στίβου με τον Μητροπολίτη κ.κ.Δαβίδ

Το μεσημέρι της Παρασκευής 21-8-2015,  ο Σεβ. Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ συναντήθηκε στα γραφεία της Ι. Μητρ. Γρεβενών με τον προπονητή…

κ. Ευάγγελο Παπανίκο και τους αθλητές στίβου κ. Μιλτιάδη Τεντόγλου και δ. Ελένη Κουτσαλιάρη, των οποίων η συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου στην Κολομβία, έδωσαν στα Γρεβενά, αλλά και σε όλη τη χώρα μας, μεγάλη χαρά και τιμή.  

 

Πηγή

Κοινοποίηση
recurring
recurring
Σας αρέσει το OlaDeka?
Κάντε μας like στο Facebook!
Κλείσιμο
Ola Deka Kastoria