Το σημείωμα που άφησαν πριν την «βουτιά» στο κενό οι 17χρονες

Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, ιδιόχειρο σημείωμα φέρεται να άφησε η μία 17χρονη. Στο σημείωμα αναγραφόταν ότι «Συγγνώμη, σας αγαπάμε πολύ». Μάλιστα στο σημείωμα φέρεται μια εκ των εκ … Continue reading Το σημείωμα που άφησαν πριν την «βουτιά» στο κενό οι 17χρονες