Α2 χαντ-μπολ ανδρών – Με το δεξί θέλει να ξεκινήσει ο Αρίωνας Πτολεμαΐδας

ΑΡΙΩΝ ΣΗΜΑ 2

Με το δεξί θέλει να μπει στο πρωτάθλημα της Α2 χαντ-μπολ ανδρών ο Αρίων Πτολεμαΐδας ο οποίος στη πρεμιέρα θα υποδεχτεί το Πρωτέα Άρτας. Μια ομάδα που έχει ένα χρόνο εμπειρίας στη κατηγορία σε αντίθεση με τον Αρίων που είναι νεοφώτιστος.

Η ομάδα της Πτολεμαΐδας που συνεχίζει με το Δημήτρη Πασιαλή στο πάγκο της θέλει τη συμπαράσταση του κόσμου για να ξεκινήσει νικηφόρα το δύσκολο πρωτάθλημα της Α2.

 

Το πρόγραμμα της πρεμιέρας:

 

To Σάββατο θα παίξουν:

Φ.Σ. Αρίων Πτολεμαΐδας- Πρωτέας Άρτας (18:00)
Γ.Α.Σ. Κιλκίς -Γ.Σ. Δράμα 1986 (18:30)
Δίας Πολίχνης -Ζαφειράκης Νάουσας (19:00)

 

Τη Κυριακή

 

Άρης Θεσσαλονίκης- Α.Ο. Ιωαννίνων (16:00)
Α.Ε.Σ.Χ. Πυλαίας-Ασπίδα Ξάνθης (18:00)
 

Πηγή

Κοινοποίηση
recurring
Σας αρέσει το OlaDeka?
Κάντε μας like στο Facebook!
Κλείσιμο
Ola Deka Kastoria