Αιφνίδιος θάνατος 5χρονου παιδιού από το Βαρικό Φλώρινας – Ύποπτη η χορήγηση αντιβιοτικού

Από αλλεργικό σοκ ο θάνατος του παιδιού

penthos
Αρχική » Δυτική Μακεδονία » Φλώρινα » Αιφνίδιος θάνατος 5χρονου παιδιού από το Βαρικό Φλώρινας – Ύποπτη η χορήγηση αντιβιοτικού

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία στο Βαρικό Φλώρινας και στην ευρύτερη περιοχή, από τον αιφνίδιο θάνατο  ενός 5χρονου παιδιού, το οποίο μεταφέρθηκε νεκρό το βράδυ της Τρίτης στο Μποδοσάκειο νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.

Το 5χρονο κοριτσάκι μεταφέρθηκε στις 9.20μ.μ. χθες το βράδυ στο Μποδοσάκειο νοσοκομείο κυανωτικό και χωρίς σφυγμό και αναπνοή, αλλά οι προσπάθειες των γιατρών να το επαναφέρουν στη ζωή απέβησαν άκαρπες.

Υποψίες γεννά η χορήγηση αντιβίωσης στο παιδί το οποίο ήταν εμπύρετο. Καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του «e-ptolemeos.gr», στο παιδί είχε χορηγηθεί αντιβίωση  μετά από συνταγή γιατρού- την οποία ωστόσο είχε ξαναπάρει- και παραπονέθηκε στη μητέρα του για αίσθημα καύσου στο λαιμό ενώ παρουσίασε και δυσκολία στην αναπνοή. Αφού του χορηγήθηκε νερό έκανε έμετο και στη συνέχεια λιποθύμησε, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί εσπευσμένα από τους γονείς του στο νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο «e-ptolemeos.gr»,  ο Διευθυντής της Παιδιατρικής κλινικής του Μποδοσάκειου νοσοκομείου, Δημήτρης Κυφωνίδης, «το παιδί έφθασε στο νοσοκομείο κυανωτικό, με υποστάσεις, χωρίς σφυγμό και χωρίς αναπνοή, με μυδρίαση άμφω (διεσταλμένες κόρες οφθαλμών),ισοηλεκτρική γραμμή στο ηλεκτροκαρδιογράφημα και στο μόνιτορ. Διασωληνώθηκε άμεσα, τοποθετήθηκε κεντρική φλέβα και έγιναν προσπάθειες ΚΑΡΠΑ (καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης) οι οποίες όμως απέβησαν άκαρπες, γι’ αυτό και συστήθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.» Όπως τόνισε δε ο κ. Κυφωνίδης, «δεν υπήρχαν στο παιδί σημεία τραυματισμού ή κακοποίησης.»

Σημειώνεται ότι το 5χρονο κοριτσάκι ήταν το πρωτότοκο παιδί της οικογένειας από το Βαρικό η οποία έχει κι ένα μικρότερο κοριτσάκι.

Πηγή

upd (newsit.gr)

Από αλλεργικό σοκ ο θάνατος του παιδιού

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της νεκροψίας – νεκροτομής που διενήργησε σήμερα το πρωί ο ιατροδικαστής Ιωάννη Φούντος, το άτυχο παιδί έχασε τη ζωή του από οξύ αλλεργικό σοκ, το οποίο, σύμφωνα με τις περισσότερες μέχρι τώρα εκτιμήσεις, προήλθε πιθανότατα από χορήγηση αντιβιοτικού φαρμάκου.

 Το τελευταίο ενδεχόμενο θα οριστικοποιηθεί, ωστόσο, μόνο μετά από τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων.
Κοινοποίηση:

Σχολιάστε αυτό το άρθρο

σχόλια